VÍTEJTE V KURZU

  • Zásady kurzu
  • Souhlas se sdílením a nešířením videí
  • Osvědčení o absolvování
  • Kvízy

1. UČENÍ A CHOVÁNÍ

2. SPOUŠTĚČE A NÁSLEDKY CHOVÁNÍ

3. NÁSLEDKY A FUNKCE CHOVÁNÍ

4. INTENZIVNÍ UČENÍ

5. HODNOCENÍ PREFERENCÍ A JEDNODUCHÉ AKTIVITY PRO RANÉ STUDENTY

6. NÁPODOBA POHYBU (IMITACE)

7. DATA

8. PŘIŘAZOVÁNÍ

9. POROZUMĚNÍ ŘEČI (REAKCE POSLUCHAČE)

10. POJMENOVÁNÍ (TAKT)

Jak efektivně rozvíjet spolupráci a komunikaci

9900 
Enrollment validity: 97 days

Tento kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí podpořit rozvoj řeči u dětí, a to jak s typickým, tak opožděným vývojem, ať už z důvodu autismu, vývojové dysfázie, ADHD, nebo například mentálního postižení. Pokud již Vaše dítě umí slovem nebo znakem požádat alespoň o několik oblíbených věcí, ale Vy byste rádi jeho komunikaci více rozvíjeli, pomůžeme Vám osvojit si praktické postupy, díky kterým budete vědět, jak na to. V případě, že Vaše dítě ještě samostatně nežádá slovem ani znakem alespoň o několik oblíbených aktivit, hraček či pochutin, zvolte náš Základní kurz.

Mgr. Petra Hrančíková, BCBA

Klinická logopedka, certifikovaná behaviorální analytička

Petra se ve své logopedické praxi věnuje dětem a dospělým s narušenou komunikační schopností. Dříve působila také jako logopedka ve stacionáři a externě jako logopedka v mateřských školách. V roce 2004 ukončila studium jednooborové logopedie na Univerzitě Palackého v Olomouci a v roce 2009 získala atestaci v oboru klinická logopedie. V roce 2021 složila mezinárodní certifikační zkoušku a stala mezinárodně certifikovaným behaviorálním analytikem. Petra je lektorkou našich webinářů.